Pontos idő: 2024.04.20. 11:28

Időzóna: UTC + 1 óra





Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2024 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 41  Következő
  Nyomtatóbarát verzió Előző téma | Következő téma 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.13. 17:05 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
Tudna nekem segíteni valaki.
Vásárolnék egy szimpla kabinos 4x4-es pick up-ot. Olyan érdekelne, aminek platója oldalról is lenyitható.

Ha a gyári plató van rajta, kell rá külön engedély, hogy aluplatót szereljek rá?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.13. 12:06 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.11.05. 09:14
Hozzászólások: 1164
Tartózkodási hely: Tolna megye, a méhes észak Baranyában
plebanos írta:
Én -igaz 100 alatt nem nagyon járok közúton- de 9 alatt a Mazda nem jön ki, Nekem. Van , akinek 7-8 között fogyaszt (biztos a garázsban használja). A barátom Nissanja -igaz csak közúton használtam- 8-ból vígan gurult.
Kicsit meseszerűek ezek a fogyasztások a Toyo-nál és a Mitsu-nál... lehet, hogy amelyik nekünk volt Mitsu az régebbi verzió volt (most lenne 10, ha meglenne), de a 12 l minden gond és nehézség nélkül bevette még normál utcai forgalomban is, nemhogy terepen. Többek között ez is indok volt, hogy nem lett még egyszer, ill az alkatrész is elég borsos volt hozzá.

Az é Nissan-om (az mostani Navara-nál 1-el korábbi sorozatból) klíma nélkül evett 10-et, klímával terepen 13-at simán benyelt! Akkor adtam el, amikor a szervízben első tartógömbfejre 60.000.- forintot mondtak....


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.13. 11:35 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.05.14. 12:11
Hozzászólások: 714
Tartózkodási hely: BAZ Göncruszka
Én -igaz 100 alatt nem nagyon járok közúton- de 9 alatt a Mazda nem jön ki, Nekem. Van , akinek 7-8 között fogyaszt (biztos a garázsban használja). A barátom Nissanja -igaz csak közúton használtam- 8-ból vígan gurult.
Kicsit meseszerűek ezek a fogyasztások a Toyo-nál és a Mitsu-nál... lehet, hogy amelyik nekünk volt Mitsu az régebbi verzió volt (most lenne 10, ha meglenne), de a 12 l minden gond és nehézség nélkül bevette még normál utcai forgalomban is, nemhogy terepen. Többek között ez is indok volt, hogy nem lett még egyszer, ill az alkatrész is elég borsos volt hozzá.

_________________
sohajda levente


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.12. 22:31 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2010.02.15. 18:20
Hozzászólások: 210
Tartózkodási hely: Borsod vármegye. Rudabánya
A Toyó 7-7,5 l-ből is kijön , ha nem járunk sportosan, de a Micu Misi is hasonló. A Nissan fogyasztásán nem is csodálkozom, abba egy erőművet építettek. 174 csikó van benne ahhoz a 2 tonnához, a Kamazban meg 210 :oops: (21tonnához). A lóerő meg a turbó szívja a petrót!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.12. 21:24 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2008.11.06. 20:39
Hozzászólások: 837
Tartózkodási hely: Heves-megye
plebanos írta:
Nekem B2500-as Mazdám van. Olajcserén kívül nem kellett mást ráfordítást eszközölni. A fogyasztása több, mint a Nissané, de kevesebb, mint a Toyo vagy más kategóriáján belül. Lehet ütni vágni. nem nagyon kímélem a súly és terep tekintetében (nem csak a méhészetben használjuk), de bírja a gyűrődést. Megfelelő gumik és megy mint az álom út nélkül is.


Ez valami bujtatott találós kérdés? Mert a Navara vastagon 10 fölött kosztol, a Tojatót meg 9 alatt lehet tartani ha nem zuzol vele.

_________________
http://www.egrimeheszbolt.hu/bolt/


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.12. 11:40 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.05.14. 12:11
Hozzászólások: 714
Tartózkodási hely: BAZ Göncruszka
Nekem B2500-as Mazdám van. Olajcserén kívül nem kellett mást ráfordítást eszközölni. A fogyasztása több, mint a Nissané, de kevesebb, mint a Toyo vagy más kategóriáján belül. Lehet ütni vágni. nem nagyon kímélem a súly és terep tekintetében (nem csak a méhészetben használjuk), de bírja a gyűrődést. Megfelelő gumik és megy mint az álom út nélkül is.

_________________
sohajda levente


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.11. 14:47 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2008.10.27. 16:34
Hozzászólások: 1024
Tartózkodási hely: Somogy
Tükör írta:
Na holnap megnézem valahol közelebbröl!


Sikerült közelebrőlé is megnézni?

_________________
Anti


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.10. 16:50 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2008.11.20. 17:57
Hozzászólások: 2938
Tartózkodási hely: Soltvadkert
Tomi írta:
Ezzel sok helyen el lehet menni. :D


hihi és nekem jogsim is van rá ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.10. 16:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009.10.15. 21:10
Hozzászólások: 2613
Tartózkodási hely: Kis-Magyar-Alföld
Ha csak ki kell ugrani valamiért a méhesbe.


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.

_________________
1/2NB


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.10. 16:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009.10.15. 21:10
Hozzászólások: 2613
Tartózkodási hely: Kis-Magyar-Alföld
Ezzel sok helyen el lehet menni. :D


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.

_________________
1/2NB


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.10. 10:01 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
axxiant írta:
Szia Sala78!
Bocs, hogy így beleszólok de szerintem nézd meg a nissan-t is .
Nekem az van én maximálisan meg vagyok elégedve vele.
Sok sikert az autó vásárláshoz. Üdv. Axxiant.



Hát a Nissan megbízhatóságban messze alulmúlja a két típust. Végig kell olvasni a totalcar népítéleteket.
Sok hibáról írnak. Amúgy nekem is a Nissan tetszik a legjobban.
Már egyik nagy márka autója sem japánban készül - meg is látszik a minőségen.
Talán az Isuzu D-max lehet kivétel, viszont semmit sem tudunk róla.
A Tata Xenon honlapját végigolvastam. Reklámozzák, hogy mennyire jó vétel, mennyi pénzt megspórol aki megveszi.
Hát aki megvesz egy bruttó 6-7 millás autót, annak nem igazán számít 500.000 Ft árkülönbség, főleg ha azt is nézzük, hogy 10 év múlva feléért sem lehet eladni, mint a konkurenseket. Akkor lenne reális választás, ha minimum 2 millával olcsóbb lenne.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.09. 22:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009.08.24. 16:50
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Baranya, Mohács
sala78 írta:
axxiant írta:
Bocs, hogy így beleszólok de szerintem nézd meg a nissan-t is .


A 171 lóerővel az már luxusadó köteles, vagy tévedek? Egyébként nekem is az tetszene a legjobban.
Találtam ilyet is: http://www.hasznaltauto.hu/auto/nissan/ ... ra-3620497


Hello!

Teherautóra nem vonatkozik.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.09. 21:43 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2008.10.31. 22:08
Hozzászólások: 265
Tartózkodási hely: Tét, Budapest
axxiant írta:
Bocs, hogy így beleszólok de szerintem nézd meg a nissan-t is .


A 171 lóerővel az már luxusadó köteles, vagy tévedek? Egyébként nekem is az tetszene a legjobban.
Találtam ilyet is: http://www.hasznaltauto.hu/auto/nissan/ ... ra-3620497


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.09. 21:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.04. 18:29
Hozzászólások: 881
Tartózkodási hely: Veszprém
Szia Sala78!
Bocs, hogy így beleszólok de szerintem nézd meg a nissan-t is .
Nekem az van én maximálisan meg vagyok elégedve vele.
Sok sikert az autó vásárláshoz. Üdv. Axxiant.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.09. 20:40 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2010.02.15. 18:20
Hozzászólások: 210
Tartózkodási hely: Borsod vármegye. Rudabánya
sala78 írta:



Nekem ilyen Toyóm van Sala78 és majdnem a Családom életébe került ez a brutális kinézetű műanyag lufi! Válaszd a Micut, vagy a régi , fémből készült Toyót! Ennél a szériánál az EDS- akkor is rádtol, ha már hozzá sem érsz a gázpedálhoz és az ABS, vagy valami elektronikus vacak megfoghatja a kereket! Nekünk a jobb első kerék megállt 65-70km/h között , és keresztbe akart fordítani az úton. Azt hittük, jobbos defekt,de nem. Egy keréknek volt nyoma az úton és a füvön, mert nem fékeztem, az pedig a jobb első kerék volt. Természetesen a Toyota kizárta a műszaki hibát, bár a műszaki szakértő tézisét tényekkel megdöntöttük, mégsem keresték tovább a hibát, hiába írtam a Toyota Magyarországnak! Azóta meg 4.800.000db -ot hívtak vissza , gáz- és fékhiba miatt az összes tipusból. Az enyémre az van írva: "Producted by South Africa"
De itt egy kisfilm, amit a baleset után találtam, mert bosszantott a dolog és szétnéztem a neten:
http://www.youtube.com/watch?v=aZF8N9NItHI
A fogyasztása olyan mint egy személyautóé, a hátsó ülése a legkényelmesebb a pickup-ok között, a 124LE-t futóval is érzed, de a fent említett dolgok miatt kiszámíthatatlan ez a kopoltyús széria! Főleg úgy, hogy a magyar képviselet tesz rád egy nagyot,ha gondod van!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.09. 20:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.06. 06:52
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Kaposvár
Nekem is jobban tetszik a toyo formája. Mitsut tényleg sikerült túl trendire ívelni. A kabin kasznija a hátsó ajtónál mintha egy hintó vonalaira emlékeztetne.. Én a cégnél még a régi toyotát hajtom, de a kollega kapott már egy újat. Na nem vagyunk tőle elájulva, sikerült elég nagyra felfújni. Szép, szép csak elég kényes, bár a terepképesség nem sokat romlott, de pl elöl az a böszme műanyag lökhárító. Félni kell ha televágja sárral. Szinte a földön húzza szegény. Végül is mindegy, már minden pick-up ilyen. Haladni kell a korral. A régi mitsu formájáért kár, nem csoda, hogy sokat eladtak belőle. Na ahhoz képest a kortárs toyota elég nyeszledéknek hat.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.09. 19:49 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
Szerintem is a Toyota. Talán használhatóbb a platója.
Évek múltán szerintem könnyebb lesz eladni.
A Mitsu merész formája miatt 5-10 év múlva eladhatatlan lesz. Messze a legkelendőbb típus volt az elődje, többet eladtak belőle, mint a többi pick up-ból együttvéve.
Az aktuális forma miatt nem tudom hányadik helyre esett vissza.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.09. 18:05 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.03.17. 17:46
Hozzászólások: 579
Tartózkodási hely: Heves megye
Én a Toyotára szavazok!! :taps

_________________
Üdv.: Judit


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.09. 08:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.06. 06:52
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Kaposvár
A doboz miatt inkább a mitsu, a fogyasztás miatt inkább toyo. Terepképesség egál...


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.09. 05:09 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2008.11.20. 17:57
Hozzászólások: 2938
Tartózkodási hely: Soltvadkert
sala78 írta:


Egyértelműen a Mitsu, de a Toyo ahol nem megy el oda a Mitsuval is kár bemenni


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.08. 22:10 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2008.10.31. 22:08
Hozzászólások: 265
Tartózkodási hely: Tét, Budapest
Tükör írta:
A Toyónál akkor most nettó, vagy áfával van az ár???


Szerintem bruttó, csak elírták.

Öszvérnek használnám. Családi autó + méhész autó, ami már futót is tud húzni.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.08. 22:07 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2010.01.03. 18:42
Hozzászólások: 843
Tartózkodási hely: nógrád
antimon írta:
Miért is? :roll: :roll:

Ha nem dáciaként nézzük akkor is renault.

_________________
Méhek után első a család.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.08. 22:06 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.09. 20:20
Hozzászólások: 9385
Tartózkodási hely: J-N-Szolnok
A Mitsu tűnik jobbnak!

A Toyónál akkor most nettó, vagy áfával van az ár???
Mer ha nettó, akkóó meg pláne!

A Mitsu fiatalabb (fele idős ;) ), erősebb, doboz van rajta, a super select váltó nagyon tuti, km lényegesen kevesebb.
minőségben meg szerintem nincs különbség!

_________________
NB fészek+2x1/2NB szűz méztér(néha 3)
Halad az, csak csinányi köll....
"Tükörbe nézünk, de önmagunkba soha..."


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.08. 22:00 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2008.10.31. 22:08
Hozzászólások: 265
Tartózkodási hely: Tét, Budapest
Szerintetek melyik a jobb vétel?

Ez:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... sr-3750151

vagy ez:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mitsubi ... is-3629829
:?:


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.08. 20:16 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2008.10.27. 16:34
Hozzászólások: 1024
Tartózkodási hely: Somogy
Miért is? :roll: :roll:

_________________
Anti


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.07. 22:02 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2010.01.03. 18:42
Hozzászólások: 843
Tartózkodási hely: nógrád
Tükör írta:
Na holnap megnézem valahol közelebbröl!

Jobban jársz ha csak távolról ismered. :D

_________________
Méhek után első a család.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.07. 19:18 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.09. 20:20
Hozzászólások: 9385
Tartózkodási hely: J-N-Szolnok
Na holnap megnézem valahol közelebbröl!

_________________
NB fészek+2x1/2NB szűz méztér(néha 3)
Halad az, csak csinányi köll....
"Tükörbe nézünk, de önmagunkba soha..."


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.04.07. 19:09 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
Megjelent a DACIA DUSTER árlista:

www.a5.hu/cikkek/1/39794.shtml


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.28. 20:00 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
litterae írta:
Ezek nagyon jó, "tartalmas" képek. Katalógusból sem lógnának ki. :)


És a 240 méhcsaládot utánfutóval szállítottuk. Igaz csak 50 km-re.
Eddig élete kilométereinek felét futót húzva tette meg. Nem csalódtam még benne.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.28. 19:55 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.05.06. 19:22
Hozzászólások: 756
Ezek nagyon jó, "tartalmas" képek. Katalógusból sem lógnának ki. :)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.28. 19:15 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
litterae írta:
Geri77 írta:
Amúgy nekem a fekete tetszett.

Így már más a leányzó fekvése. Ha van fényképed a sajátodról "munka" közben, biztosan más is szívesen megnézné.

Egyébként gratula, így jó vételnek tűnik.


Itt van néhány kép:


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.28. 18:48 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.05.06. 19:22
Hozzászólások: 756
Geri77 írta:
Amúgy nekem a fekete tetszett.

Így már más a leányzó fekvése. Ha van fényképed a sajátodról "munka" közben, biztosan más is szívesen megnézné.

Egyébként gratula, így jó vételnek tűnik.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.28. 18:39 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
litterae írta:
Geri77 írta:
Litterae!
Ezt az autót 2008 májusában vettem. Vadonatúj, 0 km-es autó volt.
Most az ára 5,7 milla a Hollósnál, de jobban felszerelt, ráncfelvarrás utáni.

Én nem ezt látom:
http://www.szuzukiauto.hu/?l=uj_suzuki_ ... and_vitara

Nem hinném, hogy ennyit lehet alkudni. Ha pedig igen, akkor sok vevőt elriasztanak a hivatalos árlistával.
A fene tudja, én szeretem, ha a tényleges árat írják rá az árújukra a kereskedők.


Én erre gondoltam: www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/grand_v ... -a-2667279

2008-ban még nem túltárolt autók voltak. Forgalomba voltak helyezve a Hollós nevére. Kb. 70 db, de mind fekete színben, JLX-A felszereltségben.
Csak a rendszámok közül lehetett választani.
Ezek az apróságok miatt közel 1,5 millával olcsóbban. Amúgy nekem a fekete tetszett.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.28. 18:29 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.05.06. 19:22
Hozzászólások: 756
Geri77 írta:
Litterae!
Ezt az autót 2008 májusában vettem. Vadonatúj, 0 km-es autó volt.
Most az ára 5,7 milla a Hollósnál, de jobban felszerelt, ráncfelvarrás utáni.

Én nem ezt látom:
http://www.szuzukiauto.hu/?l=uj_suzuki_ ... and_vitara

Nem hinném, hogy ennyit lehet alkudni. Ha pedig igen, akkor sok vevőt elriasztanak a hivatalos árlistával.
A fene tudja, én szeretem, ha a tényleges árat írják rá az árújukra a kereskedők.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.28. 15:21 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
litterae írta:
Nem volt Suzuki Grand Vitarám, de egy időben gondolkodtam azon, hogy a személyautónkat lecseréljük ilyenre. Az ötlet azért merült fel, mert személyautóként kiválóan használható (igaz csak kimért, nyugodt autózásra) és terepre is le lehet vele menni akár utánfóval is.
Nekem a formája is tetszik.
Ezért elmentem tesztvezetésre és amit felleltem azt elolvastam róla. Amire kellett volna, azt a tesztvezetésen teljesítette, igaz nehéz terepen nem hajtottam. De ahova ezzel nem lehet bemenni, oda én nem is akarok méheket szállítani.

A magyarországi tesztek tényleg nem áradoznak róla. Németországban viszont az árkategóriájában messze ebből adnak el a legtöbbet. Tehát népszerű modell a németeknél. (Talán ADAC felmérés, most nem kerestem meg a linket) Nem kell bizonygatnom, hogy az átlag német ember milyen autókat engedhet meg magának, mégis ezt viszik nagy számban.

Ami miatt mégsem került hozzánk egy ilyen autó, az a vételára volt. Amit Geri77 írt, hogy 5,2 millióért vette, az rég lehetett. Egy kicsit erősebb motorral már 7 millió felé megy az ára. Ez pedig válság idején nem magyar élethelyzetekre van szabva.


Litterae!
Ezt az autót 2008 májusában vettem. Vadonatúj, 0 km-es autó volt.
Most az ára 5,7 milla a Hollósnál, de jobban felszerelt, ráncfelvarrás utáni.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.28. 10:36 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.05.06. 19:22
Hozzászólások: 756
Nem volt Suzuki Grand Vitarám, de egy időben gondolkodtam azon, hogy a személyautónkat lecseréljük ilyenre. Az ötlet azért merült fel, mert személyautóként kiválóan használható (igaz csak kimért, nyugodt autózásra) és terepre is le lehet vele menni akár utánfóval is.
Nekem a formája is tetszik.
Ezért elmentem tesztvezetésre és amit felleltem azt elolvastam róla. Amire kellett volna, azt a tesztvezetésen teljesítette, igaz nehéz terepen nem hajtottam. De ahova ezzel nem lehet bemenni, oda én nem is akarok méheket szállítani.

A magyarországi tesztek tényleg nem áradoznak róla. Németországban viszont az árkategóriájában messze ebből adnak el a legtöbbet. Tehát népszerű modell a németeknél. (Talán ADAC felmérés, most nem kerestem meg a linket) Nem kell bizonygatnom, hogy az átlag német ember milyen autókat engedhet meg magának, mégis ezt viszik nagy számban.

Ami miatt mégsem került hozzánk egy ilyen autó, az a vételára volt. Amit Geri77 írt, hogy 5,2 millióért vette, az rég lehetett. Egy kicsit erősebb motorral már 7 millió felé megy az ára. Ez pedig válság idején nem magyar élethelyzetekre van szabva.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.28. 08:09 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
Tükör írta:
Geri77 írta:
Tükör írta:
Ezt az új diesel Vitarát,sokan mondták már, hogy nem szabad megvenni.


Erre azt tudom mondani, nekem tökéletesen megfelel.
Eddig két szezont kiszolgált. Ész nélkül hülyeség terepre vinni, arra ott a niva meg az uaz.
A megrakott, közel 2 tonnás futót lankás terepen könnyedén viszi A/T-s gumival.
A használtautó.hu-n pedig azért hirdetnek annyit, mert a válság előtt megrendelt autókat 2008 végén, 2009 elején szállították le az importőrnek.
Nem tudták eladni, bevitték tesztautónak, most fél év után kedvezménnyel értékesítik.
A SUZUKI HOLLÓS-nál pedig az importőr megkerülésével hozzák be. Én anno 5.2-ért vettem 0 km-rel.



Nekem konkrétan egy régóta a Suzukinál dolgozó hozzáértő szerelő mondta, hogy ne vegyek ezt az 1,9-es dieselt.

De elég lesújtó teszteket is találtam azóta róla... :roll:

Te lehet jót fogtál ki!


Azért te sem gondolod, hogy a Dacia-nál szarabb lehet.
A múlt havi Auto Bild-ben szétszedtek egy 100.000 km-et futott Logan MCV-t.
Voltak érdekességek, csak arra a véleményre jutottak, hogy ezért a pénzért még a hibákkal is megéri.
Anno azért esett a választás a Vitarára, mert ennél olcsóbb dieselt, ebben a méretben nem találtam.
Szerintem most is ez a legjobb vétel.
Felkészülhetsz, ha a Jimny helyett veszed, kényelmesebb, de rosszabb autód lesz.
Ez még egy igazi japán-japán autó! Nem sok ilyet találni. (Subaru, Mazda)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.27. 22:42 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.10. 18:03
Hozzászólások: 586
Tartózkodási hely: Zselic
Plüssi írta:
Egyébként az ASR 20 km alatt is működik.

De a méhészeti vontatók küzül itt a legjobb formatervezésű , 3 ütemű (szív, húz , kipufog) , garantáltan 1 LE -s, bioelektromos kivitel. Hosszú évszázadok óta bevált , egyedi kivitelben "gyártott" jm. ;)
http://nagykereki.olx.hu/2db-4eves-nagy ... d-69189075


Mire leérsz velük ide délre fűzre az már elvirágzott.

_________________
Az éttermek dohányzó és nem dohányzó részre osztása olyan, mintha
a strand medencéjét belehugyozós és nem belehugyozós részre osztanák!

http://meheszforum.hu/album/index.php?cat=10007
http://www.meh.extra.hu/gallery/index.php?cat=10092


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.27. 22:04 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.09. 20:20
Hozzászólások: 9385
Tartózkodási hely: J-N-Szolnok
Geri77 írta:
Tükör írta:
Ezt az új diesel Vitarát,sokan mondták már, hogy nem szabad megvenni.


Erre azt tudom mondani, nekem tökéletesen megfelel.
Eddig két szezont kiszolgált. Ész nélkül hülyeség terepre vinni, arra ott a niva meg az uaz.
A megrakott, közel 2 tonnás futót lankás terepen könnyedén viszi A/T-s gumival.
A használtautó.hu-n pedig azért hirdetnek annyit, mert a válság előtt megrendelt autókat 2008 végén, 2009 elején szállították le az importőrnek.
Nem tudták eladni, bevitték tesztautónak, most fél év után kedvezménnyel értékesítik.
A SUZUKI HOLLÓS-nál pedig az importőr megkerülésével hozzák be. Én anno 5.2-ért vettem 0 km-rel.



Nekem konkrétan egy régóta a Suzukinál dolgozó hozzáértő szerelő mondta, hogy ne vegyek ezt az 1,9-es dieselt.

De elég lesújtó teszteket is találtam azóta róla... :roll:

Te lehet jót fogtál ki!

_________________
NB fészek+2x1/2NB szűz méztér(néha 3)
Halad az, csak csinányi köll....
"Tükörbe nézünk, de önmagunkba soha..."


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.27. 20:45 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
Plüssi utánanéztem. Tényleg működik 20 km/h alatt az ASR!
De az nem a kerekeket zárja össze, hanem fékezi a kipörgő kereket.

http://hu.wikipedia.org/wiki/ASR

A diffizár pedig itt található:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Differenci%C3%A1lm%C5%B1


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.27. 20:34 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2010.02.15. 18:20
Hozzászólások: 210
Tartózkodási hely: Borsod vármegye. Rudabánya
Egyébként az ASR 20 km alatt is működik.

De a méhészeti vontatók küzül itt a legjobb formatervezésű , 3 ütemű (szív, húz , kipufog) , garantáltan 1 LE -s, bioelektromos kivitel. Hosszú évszázadok óta bevált , egyedi kivitelben "gyártott" jm. ;)
http://nagykereki.olx.hu/2db-4eves-nagy ... d-69189075


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.27. 20:24 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
Plüssi írta:
Geri77 írta:
Plüssi írta:
Talán auto computer system? Nem tudom!


Hát ez kifogott rajtad !!!
Ács !!!

:D



Tudom, ez nagy volt, de azért ne add tovább !


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.27. 20:23 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2010.02.15. 18:20
Hozzászólások: 210
Tartózkodási hely: Borsod vármegye. Rudabánya
Geri77 írta:
Plüssi írta:
Talán auto computer system? Nem tudom!


Hát ez kifogott rajtad !!!
Ács !!!

:D


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.27. 20:22 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
Plüssi írta:
Talán auto computer system? Nem tudom!


Hát ez kifogott rajtad !!!
Ács !!!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.27. 20:21 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2010.02.15. 18:20
Hozzászólások: 210
Tartózkodási hely: Borsod vármegye. Rudabánya
Talán auto computer system? Nem tudom!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.27. 20:19 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
Plüssi írta:
Geri77 írta:
Plüssi írta:
A 100 %-ban zárható diffi tényleg csak extrém körülmények között kell.
A korlátozottan záródó pedig szinte minden 4x4-ben van.



Milyen az a korlátozottan záródó difi? Mert én eddig csak hidak közötti zárat és kerekek közötti zárat ismertem, azaz hossz és kereszt difizárat.


A korlátozottan záródó annyit jelent, hogy csak egy bizonyos fordulatszámon, automatikusan záródik a diffi.
A jobbaknál elektronika figyeli a kipörgő kereket és érzékeléskor több nyomatékot juttat az álló kerékre.
Ez lehet tengelyek és oldalak között is.


Az nem az ASR?[/quote]

Végül is az ASR szerepe is ugyan az, de pl. 20 km/h alatt nem működik, ahogy az ABS sem.
Amúgy, ha már a rövidítéseknél tartunk, tudod mi az az ACS?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.27. 20:15 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2010.02.15. 18:20
Hozzászólások: 210
Tartózkodási hely: Borsod vármegye. Rudabánya
Geri77 írta:
Plüssi írta:
A 100 %-ban zárható diffi tényleg csak extrém körülmények között kell.
A korlátozottan záródó pedig szinte minden 4x4-ben van.



Milyen az a korlátozottan záródó difi? Mert én eddig csak hidak közötti zárat és kerekek közötti zárat ismertem, azaz hossz és kereszt difizárat.


A korlátozottan záródó annyit jelent, hogy csak egy bizonyos fordulatszámon, automatikusan záródik a diffi.
A jobbaknál elektronika figyeli a kipörgő kereket és érzékeléskor több nyomatékot juttat az álló kerékre.
Ez lehet tengelyek és oldalak között is.[/quote]

Az nem az ASR?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.27. 20:12 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
Plüssi írta:
A 100 %-ban zárható diffi tényleg csak extrém körülmények között kell.
A korlátozottan záródó pedig szinte minden 4x4-ben van.



Milyen az a korlátozottan záródó difi? Mert én eddig csak hidak közötti zárat és kerekek közötti zárat ismertem, azaz hossz és kereszt difizárat.[/quote]

A korlátozottan záródó annyit jelent, hogy csak egy bizonyos fordulatszámon, automatikusan záródik a diffi.
A jobbaknál elektronika figyeli a kipörgő kereket és érzékeléskor több nyomatékot juttat az álló kerékre.
Ez lehet tengelyek és oldalak között is.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.27. 20:09 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
Tükör írta:
Ezt az új diesel Vitarát,sokan mondták már, hogy nem szabad megvenni.
Talán nem véletlenül van nagyon sok eladó, pedig még nem régi a konstrukció...
Megaztán az ára a várható Duster árnál 1.5 millával több.
A kis Jimny éppen akkörül van, és egész jól szolgál ez is.
Vagyis nem kis pénz az, amivel több.

Geri!
Konkrétan azt mondták alig lesz több 4-nél a legjobban felszerelt... max.!!!


Erre azt tudom mondani, nekem tökéletesen megfelel.
Eddig két szezont kiszolgált. Ész nélkül hülyeség terepre vinni, arra ott a niva meg az uaz.
A megrakott, közel 2 tonnás futót lankás terepen könnyedén viszi A/T-s gumival.
A használtautó.hu-n pedig azért hirdetnek annyit, mert a válság előtt megrendelt autókat 2008 végén, 2009 elején szállították le az importőrnek.
Nem tudták eladni, bevitték tesztautónak, most fél év után kedvezménnyel értékesítik.
A SUZUKI HOLLÓS-nál pedig az importőr megkerülésével hozzák be. Én anno 5.2-ért vettem 0 km-rel.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.03.27. 20:08 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2010.02.15. 18:20
Hozzászólások: 210
Tartózkodási hely: Borsod vármegye. Rudabánya
Idézet:
A 100 %-ban zárható diffi tényleg csak extrém körülmények között kell.
A korlátozottan záródó pedig szinte minden 4x4-ben van.



Milyen az a korlátozottan záródó difi? Mert én eddig csak hidak közötti zárat és kerekek közötti zárat ismertem, azaz hossz és kereszt difizárat.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2024 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 41  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

greenmiles v1.0 desgined by CodeMiles Team.