Pontos idő: 2024.03.28. 19:57

Időzóna: UTC + 1 óra





Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2024 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Következő
  Nyomtatóbarát verzió Előző téma | Következő téma 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.25. 21:25 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.09. 20:20
Hozzászólások: 9383
Tartózkodási hely: J-N-Szolnok
Plüssi írta:
A koruk max. 5év. A km. változó 3-500.000 környéke.Ezekkel szerelőpárok járnak . Ha jön az új selejteznek.De egy hét alatt elkel minden.


És megjelennek nem sokára 100-120.000km-el a hirdetésekben kiglancolva! :?

_________________
NB fészek+2x1/2NB szűz méztér(néha 3)
Halad az, csak csinányi köll....
"Tükörbe nézünk, de önmagunkba soha..."


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.25. 21:21 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2010.02.15. 18:20
Hozzászólások: 210
Tartózkodási hely: Borsod vármegye. Rudabánya
Geri77 írta:
Kösz az ötletet Plüssi.

Milyen km futás után selejteznek. Az eon-nál 3-400.000 km-es toyotákat cseréltek le. Az ilyen autókkal az a bajom, hogy nincs gazdája, mindenki ész nélkül hajtja.
Amúgy még egy jó állapotú is a korának 90%-át már leélte.


A koruk max. 5év. A km. változó 3-500.000 környéke.Ezekkel szerelőpárok járnak . Ha jön az új selejteznek.De egy hét alatt elkel minden.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.25. 21:11 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2010.02.15. 18:20
Hozzászólások: 210
Tartózkodási hely: Borsod vármegye. Rudabánya
Tükör írta:
Plüssi! Csak nem erre gondoltál??? ;)

Csatolmány:
Zil.jpg



De igen, erre! :taps
Csak annyi gyakorlati ismeretanyagot halmoztatok fel (hála az égnek) itt a fórumokon és a honlapokon, hogy nem tudom, kinél láttam, de tetszett. :P


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.25. 21:02 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
Kösz az ötletet Plüssi.

Milyen km futás után selejteznek. Az eon-nál 3-400.000 km-es toyotákat cseréltek le. Az ilyen autókkal az a bajom, hogy nincs gazdája, mindenki ész nélkül hajtja.
Amúgy még egy jó állapotú is a korának 90%-át már leélte.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.25. 20:59 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.09. 20:20
Hozzászólások: 9383
Tartózkodási hely: J-N-Szolnok
Plüssi! Csak nem erre gondoltál??? ;)

Csatolmány:
Zil.jpg


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.

_________________
NB fészek+2x1/2NB szűz méztér(néha 3)
Halad az, csak csinányi köll....
"Tükörbe nézünk, de önmagunkba soha..."


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.25. 20:37 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2010.02.15. 18:20
Hozzászólások: 210
Tartózkodási hely: Borsod vármegye. Rudabánya
nekem ez tetszik.. majd egyszer talán.:
http://www.expressz.hu/auto/haszongepja ... -18433996/[/quote]

Ennek a rendszáma is tuti! 8-) Csak ha alkatrész kell hozzá , akkor gázos. Egy fél évig használtam egy Saurert (svájci), amihez úgy volt alkatrész, ha vettél mellé egy romot, és abból bőrölted. :ut


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.25. 20:26 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2010.02.15. 18:20
Hozzászólások: 210
Tartózkodási hely: Borsod vármegye. Rudabánya
Geri77 írta:
Azért a Daewoo Fso-t nem igazán nevezném méhészbarát autónak. Nagyon tehetetlen nedves, füves sík terepen.
A Land Rover Defender 130-nak van szimpla kabinos, síkplatós változata. Na az terepen király lehet és nagy a platója, teherbírása. Egyet hirdetnek a mobile.de-n, de Spanyolba kellene menni érte.

Geri , az ELMŰ-nél minden évben van selejtezés. Ott találsz jó állapotú Toyotákat szimpla és dupla kabinnal, Renault Traffic 4x4 -es platós, dobozos kisteherautókat. Ha pl. a Toyotára szögelsz egy horgot , 2000 - 2250 kg- ot vontathatsz . Érdeklődj az ELMŰ-ÉMÁSZ szállítási osztályán , és potom pénzért vehetsz egy folyamatosan szervízelt platós terepjárót.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.25. 20:23 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2008.11.16. 21:48
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: SZ-SZ-B NYÍREGYHÁZA
Plüssi írta:
smith írta:
Plüssi!!!
Köszönöm szépen a kimerítő válaszodat!!!!
Ha megnézed a hasznaltauto.hu 600 ezerért nagyon tuti Zil van. Csak benzines.
De sokan azt mondják, hogy mivel éves szinten nem megy sokat nem érdemes átalakítani:


Akkor inkább egy ilyet: http://www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/ ... 66-3587725

ez legalább dízel, darus és még vontatni is tud. A 8 LE/tonna sem elhanyagolandó tényező. Valakinek a képei között láttam egy Zil 131-es rombolót póttal , piros rendszámmal. Ha keveset fut, az a tuti megoldás. Mert a fekete rendszám ma már egyre nehezebben pirosodik és a súlyadó, biztosítás viszonylatában nem mindegy. Erről az új műszaki vizsgáztatásról nem is beszélve és itt is írta valaki, hogy az euro 0-ás autókat ki akarják vonni a forgalomból. A piros rendszám ez ellen is jó.


nekem ez tetszik.. majd egyszer talán.:
http://www.expressz.hu/auto/haszongepja ... -18433996/


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.25. 20:15 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2010.02.15. 18:20
Hozzászólások: 210
Tartózkodási hely: Borsod vármegye. Rudabánya
smith írta:
Plüssi!!!
Köszönöm szépen a kimerítő válaszodat!!!!
Ha megnézed a hasznaltauto.hu 600 ezerért nagyon tuti Zil van. Csak benzines.
De sokan azt mondják, hogy mivel éves szinten nem megy sokat nem érdemes átalakítani:


Akkor inkább egy ilyet: http://www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/ ... 66-3587725

ez legalább dízel, darus és még vontatni is tud. A 8 LE/tonna sem elhanyagolandó tényező. Valakinek a képei között láttam egy Zil 131-es rombolót póttal , piros rendszámmal. Ha keveset fut, az a tuti megoldás. Mert a fekete rendszám ma már egyre nehezebben pirosodik és a súlyadó, biztosítás viszonylatában nem mindegy. Erről az új műszaki vizsgáztatásról nem is beszélve és itt is írta valaki, hogy az euro 0-ás autókat ki akarják vonni a forgalomból. A piros rendszám ez ellen is jó.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.25. 17:19 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
Azért a Daewoo Fso-t nem igazán nevezném méhészbarát autónak. Nagyon tehetetlen nedves, füves sík terepen.
A Land Rover Defender 130-nak van szimpla kabinos, síkplatós változata. Na az terepen király lehet és nagy a platója, teherbírása. Egyet hirdetnek a mobile.de-n, de Spanyolba kellene menni érte.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.25. 17:13 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
Susán Ádám írta:
Geri77 írta:
Szóval ezért sem terjedtek el igazán a Gazellák.
Ebben a méretosztályban nincs igazán választék. Talán a Zastava-Iveco, de már az Iveco-k sem voltak hibamentesek 15 éve. A szerb munkások pedig csak szarabb minőségben gyárthatják.
Gondolkodtam még szimpla kabinos pickup-ban sík lenyitható platóval, de a Tatán kívül még egyet sem láttam ilyen kivitelben.
Amúgy szerintem a szimpla kabinos belméretét a japánok magasságához igazították, nem lehet az ülést eléggé hátra tolni.


tudom hogy nem terepjáró de van nissan pickup,24es dízel, tata telcoline és daewoo fso,

mindhárom kétszemélyes(van belőle 5 személyes is) nagy a rakfelület(fso,2,5 m*1,5 m) és 1 tonnával terhelhető


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.25. 09:57 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2009.12.08. 09:08
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Szeghalom
Plüssi!!!
Köszönöm szépen a kimerítő válaszodat!!!!
Ha megnézed a hasznaltauto.hu 600 ezerért nagyon tuti Zil van. Csak benzines.
De sokan azt mondják, hogy mivel éves szinten nem megy sokat nem érdemes átalakítani:


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.24. 21:59 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.07.06. 21:33
Hozzászólások: 598
Tartózkodási hely: Nógrád megye, Homokterenye
Geri77 írta:
Szóval ezért sem terjedtek el igazán a Gazellák.
Ebben a méretosztályban nincs igazán választék. Talán a Zastava-Iveco, de már az Iveco-k sem voltak hibamentesek 15 éve. A szerb munkások pedig csak szarabb minőségben gyárthatják.
Gondolkodtam még szimpla kabinos pickup-ban sík lenyitható platóval, de a Tatán kívül még egyet sem láttam ilyen kivitelben.
Amúgy szerintem a szimpla kabinos belméretét a japánok magasságához igazították, nem lehet az ülést eléggé hátra tolni.


tudom hogy nem terepjáró de van nissan pickup,24es dízel, tata telcoline és daewoo fso,

mindhárom kétszemélyes(van belőle 5 személyes is) nagy a rakfelület(fso,2,5 m*1,5 m) és 1 tonnával terhelhető


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.24. 21:07 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
Szóval ezért sem terjedtek el igazán a Gazellák.
Ebben a méretosztályban nincs igazán választék. Talán a Zastava-Iveco, de már az Iveco-k sem voltak hibamentesek 15 éve. A szerb munkások pedig csak szarabb minőségben gyárthatják.
Gondolkodtam még szimpla kabinos pickup-ban sík lenyitható platóval, de a Tatán kívül még egyet sem láttam ilyen kivitelben.
Amúgy szerintem a szimpla kabinos belméretét a japánok magasságához igazították, nem lehet az ülést eléggé hátra tolni.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.24. 17:13 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2009.07.26. 20:13
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Zselic szive
Geri77 írta:
És a Gazelláról mi a tapasztalat?
Állítólag nincs benn diffi-zár. Az a hír, hogy amelyiket Litvániában gyártják, az még szarabb a ruszkinál.

Az egyik méhészbarátom vett egy Steyr diesel motoros 4x4-es Gazt a méhésztámogatás keretén belül.A gép pár éves most és a motoron kivűl már mindent javított rajta/váltó,hid,féltengely stb/.Terepen szépen elmegy ,de a komoly akadályokhoz fel kell gumizni,a fogyasztása barátságos ,viszonylag nagy a raktere,de nem a megbizhatóság mintaképe,az ára pedig kicsit erős.Ennek az autónak az országuti,benzines változata az egyik legolcsóbb választás a kisteherautok piacán,az egyik válalkozóm most vett a hétvégén egy ilyet benzin-gázos motorral ,műszakisan 250000 ft-ért.A 3 kőbméter fát vígan viszi az országúton.Bár biztos megvan az oka, miért nem terjedt el jobban....

_________________
NB 18,NB 24


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.24. 07:09 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2008.11.20. 17:57
Hozzászólások: 2938
Tartózkodási hely: Soltvadkert
ggyula írta:
amatőrök, vagy bárki aki ismeri a tipust?
Légyszi írjatok a Tata terepjárókról egy pár sort, pl.:mennyire megbízható?
Miért olcsóbak lényegesen a többi pick-up-októl?


Én csak annyit tudok amit itt-ott szerelőtől hallok. De inkább ne vegyél.

Ha nem túl veszélyes a terep és nem full terepjáró kell, de méhészkedéshez, pakoláshoz jó autó, akkor inkább ajánlanám a 4x4 Toyota Hiace-t. Bár ez függ attól is hogy milyen kaptárban méhészkedsz. Félkeretesben tökéletes. 12 család az autóban (futómérettől függő) 28-32 a futón. A futó kis + alakítással mobil pörgető helység pörgetővel hordók rajta és 2 fedelezőkád 2-3 fős személyzettel. Ha hazaviszed a mézes fiókokat a méhektől akkor 72 fiók fér a toyotába.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.23. 21:20 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2010.02.15. 18:20
Hozzászólások: 210
Tartózkodási hely: Borsod vármegye. Rudabánya
smith írta:
Személyautónál 10% többletfogyasztást emlegetnek.
Éppen azért érdeklődőm van-e valakinek tapasztalata teherrel????

Üdvözöllek Smith!
Oroszországban az idősebb benzines teherautókat gázosították. Ami első látásra feltűnik, hogy a 10-12 piros színű gáztartály az alvázra merőlegesen , a segédalváz és az alváz között található. Ez a megoldás lényegesen megemeli a plató síkját, így az amúgy is magas platószint még tovább nő. A szállítható magasság csökkenése miatt a hasznos légköbméter csökken. Ha sikerül olcsón hozzájutnod ilyen teherautóhoz, akkor inkább építtesd át a benzines "V8"-ast egy Rába D-10-es erőforrásra, mert az már EU normák szerint "dorombol" és olcsóbb is mint a gáz. A fogyasztása pedig 27-30l/100 km.gázolaj lesz . Egyébként ha egy Uralt, Kamazt, di-Zilt szerzel be, azzal 10 évig nem sok tennivaló van .Víz-gázolaj-olaj és gurul.Egy éve Putnokon 600.000.- Ft ért árultak egy piros rendszámos di-Zilt, KCR 6.000-es alsóvezérlésű daruval, fa platóval. Nem nagyon kapkodtak érte, pedig szinte ingyen adták.
Remélem tudtam segíteni.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.23. 20:41 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2010.02.15. 18:20
Hozzászólások: 210
Tartózkodási hely: Borsod vármegye. Rudabánya
Geri77 írta:
És a Gazelláról mi a tapasztalat?
Állítólag nincs benn diffi-zár. Az a hír, hogy amelyiket Litvániában gyártják, az még szarabb a ruszkinál.


A Gazellák elég nagy hányada úgy jött az országba , hogy a hüvelyeket vakrozsda borította , amiből pereskedés lett az importőr és a gyártó között. Volt amit kicseréltek , más részüket fúrták és így próbálták a piacon értékesíteni. Így van amelyik annyi motorolajat eszik, mint amennyi gázolajat, de a gyári zöld színűek állítólag elég jól beváltak.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.17. 20:05 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2008.11.19. 20:12
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar Zsáka
amatőrök:
Köszönöm a kimerítő választ!
Még most nem, de 2 éven belül tervezem a pick-up vásárlást, és minden féle tipus után érdeklődök, de engem is ez fogott meg, mert jóval olcsóbb a többinél, és valószínű, hogy nem rosszabb. Sok rosszat is írtak rólla a Totalcar-on, de jót is, szóval nem lehet eldönteni, hogy megéri-e a pénzét.
Mégegyszer köszi!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.17. 15:04 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.12.28. 08:48
Hozzászólások: 878
Tartózkodási hely: Zala
És a Gazelláról mi a tapasztalat?
Állítólag nincs benn diffi-zár. Az a hír, hogy amelyiket Litvániában gyártják, az még szarabb a ruszkinál.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.16. 09:32 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2008.10.31. 07:36
Hozzászólások: 721
Tartózkodási hely: Somogy
ggyula írta:
amatőrök, vagy bárki aki ismeri a tipust?
Légyszi írjatok a Tata terepjárókról egy pár sort, pl.:mennyire megbízható?
Miért olcsóbak lényegesen a többi pick-up-októl?

Az enyémet most márciusba lesz 3-éve hogy használom. A vásárláskor féltem az elektromos össz kerék kapcsolótól,de szerencsére eddig jól viselkedik/88000-km/2-hete cseréltem rajt féket,az ősszel egy AKKU-t,ja és most lett felgumizva./viszem műszakira/Csodálatosan indul a legnagyobb hidegbe is .Eddig egyszer kellett traktor amikor ablak magasságig elmerítettem a sárba. Nem rohad , légkondis, nem kell kiszállni a sárba ha össz kereket kapcsolok,kényelmes mint egy személykocsi. 1 tonna cukorral is rendesen viselkedik.Én egy kicsit gyengének tartom a 2000-es turbós motort,de a fogyasztás nyáron 8- télen 10-liter.Plató mérete a legnagyobb a pick-up ok közül, a plató doboz alá 22 1/2NB fiók fér el.Ha venni akarsz olyant vegyél aminek a bal első lámpa felett Ytáli felírat van a karosszériába beütve. Szóval eddig nem tudok rosszat mondani róla. A vásárláskor nagyon el ijesztettek, de nem nekik lett igazuk..Ha több pénzem lesz akkor is TATA-ra fogom cserélni./pedig eddig sok fajta terepjáróm volt/Senkit nem akarok rábeszélni,de nekem bevált.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 19:39 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2008.11.19. 20:12
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar Zsáka
amatőrök, vagy bárki aki ismeri a tipust?
Légyszi írjatok a Tata terepjárókról egy pár sort, pl.:mennyire megbízható?
Miért olcsóbak lényegesen a többi pick-up-októl?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.10. 11:20 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2009.01.02. 16:09
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Bélmegyer
csoky írta:
Én úgy tudom,hogy a karburátoros Otto motorok nem alakíthatók át E85-ös üzemanyag felhasználására.
Amennyiben tévedek cáfoljatok meg.


Pontos hivatalos leírás nem létezik még mivel ez a technika kezd kihalni és az E85 is még gyerekcipőben jár. De az interneten böngészve találtam rá: zsiguli 1200-s csupán a fúvókák lettek kicserélve a karbiban kb 1 éve jár így vele semmi baja nincs tőle. Ha megtalálom a cikket felteszem.
Az biztos, hogy az öreg főként keleti járművek nem a legalkalmasabbak az E85-re.Egyébként ha 1 a négyhez keverjük benzinhez kicsivel dinamikusabb lesz tőle az autó így még nem igényel átalakítást. Fele fele arányba meg se próbáljuk mert rángat.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.10. 10:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.16. 20:26
Hozzászólások: 3309
Tartózkodási hely: Tapolca
Én úgy tudom,hogy a karburátoros Otto motorok nem alakíthatók át E85-ös üzemanyag felhasználására.
Amennyiben tévedek cáfoljatok meg.

_________________
Óvd a méheket véded a Földet!
Képeim:
http://meheszforum.hu/album/index.php?cat=10006


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.10. 06:07 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2009.01.02. 16:09
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Bélmegyer
virgó írta:
Gondolod a gáz ára maradni fog? ;)

Bocsi, hogy beleszolok!
Az LPG azért maradhat alacsony áron mivel környezet barát nincs jövedéki adó tartalma. Ezt a forgalmazók és a környezetvédelmi tárcák lobbizták ki EU szerte. Amíg ez a felfogás megmarad marad az árak közötti külömbség is.
De a benzineseknek lehet egy másik megoldás is az E85
Hátránya, hogy ebböl 20% több kell de az átalakítás a karburátotos kategóriában néhány száz forint (a fúvóka ára).
A megtakarítás kisseb de ezek a masinák benzinfalók igy lehet, hogy megéri. Egyébkén forgalmazóktól hallottam egy spec. adalákról ami lehetőséget fog adni arra, hogy egy az egybe ki lehet váltani a benzint.
LPG ára: 155-184
E85 ára: 225-240


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.09. 14:43 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2009.12.08. 09:08
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Szeghalom
Személyautónál 10% többletfogyasztást emlegetnek.
Éppen azért érdeklődőm van-e valakinek tapasztalata teherrel????


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.09. 14:34 
Offline
Tag
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.12. 13:49
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Közép-Zala
Nem tudom mennyi,de azt hiszem nem lehet egy az egybe számolni a kettőt mert a gázból mintha több kéne ugyanarra a teljesítményre és távra számolva.Az ár résen lehet valamit spórolni a gáz javára még.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.09. 14:24 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2009.12.08. 09:08
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Szeghalom
virgó írta:
Gondolod a gáz ára maradni fog? ;)

Nyilván emelkedik az is. Igaz, hogy nem tudom, hogy most mennyi 1 L gáz,
de gondolom legalább 1 százassal olcsóbb!!! (de inkább többel?!)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.09. 14:21 
Offline
Tag
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.12. 13:49
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Közép-Zala
Gondolod a gáz ára maradni fog? ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.09. 13:51 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2009.12.08. 09:08
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Szeghalom
Korábban nekem is benzin-gázos volt a Ladám, úgyhogy nem idegenkedek tőle.
Azt hittem, hogy a hirdetett Ural hivatalosan van átszerelve ( én kis naív)
Ha megnézitek a hírdetéseket a benzines ZIL és Ural ára fele a dízelnek, mert Uralnál a fogyasztása a duplája.
Tehát azért kérdeztem, hogy hátha valaki hivatalosan megcsináltatta már,
( mennyibe került? Hova fért el a tartály? stb. stb.)
Igaz, hogy Tükör szerint nem érdemes foglalkozni vele, mert úgysem megy sokat egy évben az autó, de ahogy mennek felfele az árak, lehet, hogy érdemes átgondolni?! :D


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.09. 13:33 
Offline
Tag
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.12. 13:49
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Közép-Zala
SMITH! Annó beszélem ezzel az uralos sráccal én is,ha jól emlékszem E-rendszámos volt a gép.Na mindegy a lényeg:átalakította a srác,tett rá 5X245 ös platót és ha jól emlékszem valamit a hajtáslánccal is variált.Állítása szerint így meg ússza kíméletes vezetés mellett 50-60 lityi fogyasztással 100-on.De itt nem is ez a baj,hanem az átalakítás ha nincs bizonylatolva akkor még gond is lehet ebből. Gázos megoldásról:öcsémék suzukija benzin-gázos,de minden féle téren csak dicséri.Benzint csak arra használja,hogy indít vele és egy kicsit felmelegíti a motort ,de azt is csak télen vagy hidegebb időszakokban.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.09. 06:43 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2009.01.02. 16:09
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Bélmegyer
smith írta:
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek benzin-gázos nagyteherje pl. ZIL,URAL, DAC ?
Mennyire vált be a gáz, mennyibe kerül beszereltetni?
Illetve akinek nincs átszereltetve, miért nem??


Én itt szereltettem át a samarámat néhány hete: Bácsgépker kft Jánoshalma Kisszállási ut 11
06 77 401395 nagyon profik, a gázos autórol csak jót tudok mondani, (de vannak akik csak rosszat) ebben a régióban ők a leg olcsóbak nekem a szamara 95 000 ft-be volt.
Ezekhez a teherautókhoz valószínüleg nincs sorozat átalakítási engedélyük, megoldják de így drágább.

Mégegy dolog csak fél füllel hallotam, hogy igen komoly műszaki jellegű ellenörzések fognak következni a KPM részéröl. Gyakorlatilag hadjárat lesz az öreg környezetet nem kímélő autok és teherautok ellen. Ha a szabályokat betartjá akkor az IFA és hozzá hasomló autókna kb. 1/2 évük van hátra, de ha ég a személyautó chek-lámpálya akkor akár az út szélén ideiglenesen kivonhatja a forgalombó. Ja és a kipufogó gáz emisszió mérés is jóval gyakoribb lesz az utak szélén.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.08. 21:33 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.09. 20:20
Hozzászólások: 9383
Tartózkodási hely: J-N-Szolnok
Aki szokott segíteni a ZIL-t szervizelni haver, ő valamikor gázos zillel járt.
Elégedett volt vele. Nekem is ajánlotta már, hogy építsük át, de ennyi kilométernél nem foglakoztam vele. Minek bonyolítani, mikor így benzinesen nagyon üzembiztos.
De ha már benne van, biztos olcsóbb valamivel az üzemeltetés...

_________________
NB fészek+2x1/2NB szűz méztér(néha 3)
Halad az, csak csinányi köll....
"Tükörbe nézünk, de önmagunkba soha..."


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.08. 20:58 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2009.12.08. 09:08
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Szeghalom
A hasznaltauto.hu-n van ilyen URAL!!!
Azért kérdezem, hogy mennyire válhat be?????


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.08. 20:52 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2008.11.06. 20:39
Hozzászólások: 837
Tartózkodási hely: Heves-megye
smith írta:
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek benzin-gázos nagyteherje pl. ZIL,URAL, DAC ?
Mennyire vált be a gáz, mennyibe kerül beszereltetni?
Illetve akinek nincs átszereltetve, miért nem??


Még nem hallottam ilyet, de lehet hogy nem sok hely maradna a méheknek a platón. :lol: (a gáztartálytól)

_________________
http://www.egrimeheszbolt.hu/bolt/


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.02.08. 17:47 
Offline
Tag
Tag

Csatlakozott: 2009.12.08. 09:08
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Szeghalom
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek benzin-gázos nagyteherje pl. ZIL,URAL, DAC ?
Mennyire vált be a gáz, mennyibe kerül beszereltetni?
Illetve akinek nincs átszereltetve, miért nem??


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.01.24. 11:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.16. 08:36
Hozzászólások: 659
Tartózkodási hely: Kalocsa
De itt van egy finomabb, akár kézzelfoghatóbb változat.http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/12/08/dacia_duster_az_elso_terepjaro_sornyitoval/

Üdv. jani bátya


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.01.24. 11:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.16. 08:36
Hozzászólások: 659
Tartózkodási hely: Kalocsa
Terepre ez a tipus is megfelelne talán.http://www.origo.hu/auto/20090302-dacia-duster.html

Üdv. jani bátya


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.01.21. 19:40 
Offline
Tag
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.05. 20:30
Hozzászólások: 163
Tartózkodási hely: Jászberény
mati írta:
kolias írta:

Jó!
Esetleg valami teszt eredmény?Bakonyi erdei utak ? :D


Ide már 80 kg-os akác "teszt" :taps eredmény szükséges!!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.01.17. 08:40 
Offline
Tag
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.27. 04:38
Hozzászólások: 351
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
kolias írta:

Jó!
Esetleg valami teszt eredmény?Bakonyi erdei utak ? :D

_________________
“A legnagyobb dicsőség nem az, hogy soha nem vallunk kudarcot, hanem hogy minden bukás után képesek vagyunk felemelkedni.”


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.01.17. 08:04 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.10. 18:03
Hozzászólások: 586
Tartózkodási hely: Zselic
Ha már Tátra:
http://www.cartype.com/pages/2834/tatra_903__2008

_________________
Az éttermek dohányzó és nem dohányzó részre osztása olyan, mintha
a strand medencéjét belehugyozós és nem belehugyozós részre osztanák!

http://meheszforum.hu/album/index.php?cat=10007
http://www.meh.extra.hu/gallery/index.php?cat=10092


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.01.15. 16:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.27. 17:41
Hozzászólások: 691
Tartózkodási hely: Újkér, GY-M-S
hobby írta:



Ez igen, a tátrának nem akármilyen kerékfelfüggesztése van, hihetetlen!!!!

_________________
Üdv: Bálint


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.01.15. 06:32 
Offline
Rendszeres hozzászóló
Rendszeres hozzászóló

Csatlakozott: 2009.03.17. 17:46
Hozzászólások: 579
Tartózkodási hely: Heves megye
Szegény méhecskék ezt nem igen élnék túl! :o

_________________
Üdv.: Judit


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.01.14. 22:07 
Offline
Tag
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.05. 20:30
Hozzászólások: 163
Tartózkodási hely: Jászberény
Néhány ötlet a méhészautóhoz
http://www.youtube.com/watch?v=YbakHN0zyu0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-mfjpsEEcHQ&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=uHaj5bDS ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=AAVEMMVilU0&NR=1


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.01.13. 16:49 
Offline
Tag
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.12. 13:49
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Közép-Zala
miklosb.:Légyszíves azért az első esetnél részletezd a fizetnivalókat ;) .Vagyis,ha már E-rendszámosat vesz az ember gyereke. Köszönettel!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.01.08. 13:42 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2008.11.10. 08:09
Hozzászólások: 161
Tartózkodási hely: Észak zala
Sziasztok!
E rendszám esetén ha nincs ráépitve a konténer a gépjármüre akkor egyszerü az eset:
1. Adásvételi szerződés vagy más okirat, hogy tiéd a jármü.
2. Kötelező bizosítás.
3. Müszaki vizsgára bejelented a gépet.
4. Müszaki vizsga. (Kapsz egy müszaki adatlapot.)
5. Okmányirodában kérsz E rendszámot a müszaki adatlap, a tulajdont igazoló okirat, bizosítási szerződés birtokában.
A fizetnivalókat nem sorolnám.

Ha ráépítet konténerről van szó akkor átalakitási kérelmet kell benyujtani a közlekedési hatóságnál, de ebben az esetben már nem érdemes E rendszáot igényelni itt érdemesebb a jármüvet forgalombahelyeztetni.
1. Adásvételi szerződés vagy más okirat, hogy tiéd a jármü.
2. Megtervezteted az átalakítást (felépitmyényezést)
3,Terv alapján kéred az átalakítási engedélyt a közlekedési hatóságtól.
4, Átalakítást (felépitmény rögzítését) elvégezteted a közlekedési hatóság listáján szereplő vállalkozóval.
(mübizonylatok, számlák) kérsz tőle igazolást.
5, Eredetvizsgálat
6, Biztosítás
7,Müszakira való bejelentkezés
8, Az eddig felsorolt iratok, és a közlekedési hatóság által kiadott engedélyben még előirt (tömegmérés) iratokkal elviszed a jármüvet müszaki vizsgára.
9, Ha mindez megvan elmész az okmányirodába az összes dokumentummal és ezután kérsz E rendszámot vagy forgalombahelyzteted a gépet rendes rendszámmal. Forgalombahelyzés esetén ha a jármü nincs a neveden akkor még át is kell iratnod a nevedre. (A forgalmiba be kell jegyeztetni, hogy méhesházas felépitménnyel elátva. igy a gépjármüadó alól mentesülsz.)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.01.07. 20:51 
Offline
Tag
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.12. 13:49
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Közép-Zala
miklosb.Az tuti a kanizsaiak szinte teljesen mást próbáltak beadni mint a zegieg :merg Mostmár több hete kutakodok különböző megoldások miatt de szinte már azt se tudom leány avagy fiú vagyok -é az a sok ki...t jogszabály ami van!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.01.07. 20:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009.07.02. 15:33
Hozzászólások: 32
Tartózkodási hely: Szabolcs-Szatmár-Bereg
A chat részben nem tudnánk most beszélni?

miklosb írta:
Részletek az említett rendeletből:
- közúti forgalomban akkor lehet részt venni, ha forgalomba helyezték, vagy ideiglenes forgalomban tartását engedélyezték.
(2) A járművet akkor lehet forgalomba helyezni, ha
a) a tulajdonjog megszerzését okirattal igazolták,
b) a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás meglétét igazolták,
g) használt jármű esetén műszaki alkalmasságát megállapították, előzetes eredetiség vizsgálatát elvégezték.
(4) A külföldről belföldi üzemeltetés céljából behozott használt jármű forgalomba helyezéséig, valamint egyéb olyan járművek esetén, melyek forgalomba helyezése nem indokolt, a jármű ideiglenes forgalomban tartása engedélyezhető, ha az ügyfél kérelméhez bemutatta:
a) a tulajdonjog megszerzését igazoló okiratot,
b) a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás fedezetének meglétét,
c) a jármű műszaki alkalmasságát tanúsító, a közlekedési hatóság által kiállított Műszaki Adatlapot.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.01.07. 20:26 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2008.11.10. 08:09
Hozzászólások: 161
Tartózkodási hely: Észak zala
Részletek az említett rendeletből:
- közúti forgalomban akkor lehet részt venni, ha forgalomba helyezték, vagy ideiglenes forgalomban tartását engedélyezték.
(2) A járművet akkor lehet forgalomba helyezni, ha
a) a tulajdonjog megszerzését okirattal igazolták,
b) a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás meglétét igazolták,
g) használt jármű esetén műszaki alkalmasságát megállapították, előzetes eredetiség vizsgálatát elvégezték.
(4) A külföldről belföldi üzemeltetés céljából behozott használt jármű forgalomba helyezéséig, valamint egyéb olyan járművek esetén, melyek forgalomba helyezése nem indokolt, a jármű ideiglenes forgalomban tartása engedélyezhető, ha az ügyfél kérelméhez bemutatta:
a) a tulajdonjog megszerzését igazoló okiratot,
b) a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás fedezetének meglétét,
c) a jármű műszaki alkalmasságát tanúsító, a közlekedési hatóság által kiállított Műszaki Adatlapot.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Méhész autó
HozzászólásElküldve: 2010.01.07. 20:18 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2008.11.10. 08:09
Hozzászólások: 161
Tartózkodási hely: Észak zala
Sziasztok!
Virgó én ugy érzem valahol nem kaptál teljeskörü információt. Ajánlom figyelmedbe az alábbi rendeletet:
35/2000. (XI. 30.) BM rendelet 38.§
Ez sajnos tobb oldalas ezért nem teném fel, de ha kéritek és felmegy egy tobb oldalas anyag akkor felteszem ide.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése E-mail küldése  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2024 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

greenmiles v1.0 desgined by CodeMiles Team.