MÉHÉSZ FÓRUM
http://meheszforum.hu/forum/

Méhész autó
http://meheszforum.hu/forum/viewtopic.php?f=14&t=136
Oldal: 2 / 41

Szerző:  Major László [ 2020.10.23. 07:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Lisztes írta:
Hivatalosan akkor mennyit is vontathat egy diesel Duster? Mert erre nem kaptam választ. Azért a 30 nb szerintem nem megy el szabályosan. Az futoval van vagy 1700-1900 kg. Nekem a caddy 1295, a passat 1500.es ez sosem jön össze a 24 családdal.


.. valószinüleg igazad van, hosszúnak hosszúnak, de ugyanakkor nem magas.... én úgy pakolok hogy az alsó sorba 6 db NB 18 mellé 6 db NB 15.következő sorba 12 db NB 18 és a 3 sor de csak középen, kötésre 6 db NB 18..minden sort spaniferrel rögzitek, és hosszába meg még 2x külön.. nagyon fontos, hogy a futó ki legyen egyensúlyozva,az enyéim gyárilag tudják, se előre, se hátra nem lejt..ha leakasztom a futót simán minden nehézség nélkül is meg tudom tartani..amikor csináltattam a futót elvittem 2db üres kaptárt 1-1 db 15, és 18...Riki gyártmány, sokat nem kellett magyaráznom, hogy mit szeretnék... pontosan olyan amit kértem..azaz igazság, hogy az idei vándorláskor találkoztunk, éjszaka rendőrökkel.. "igazoltatás volt, de nem baszgattak"

Szerző:  Lisztes [ 2020.10.23. 06:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Hivatalosan akkor mennyit is vontathat egy diesel Duster? Mert erre nem kaptam választ. Azért a 30 nb szerintem nem megy el szabályosan. Az futoval van vagy 1700-1900 kg. Nekem a caddy 1295, a passat 1500.es ez sosem jön össze a 24 családdal.

Szerző:  Tükör [ 2020.10.22. 14:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/ ... ia_duster/

Szerző:  Balázs [ 2020.10.21. 21:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

csjanszki írta:
Bár nekem nincs dusterom de egy barátom nemrégen vett.1.6 benzinest javallják abban ugye semmi időzített bomba alkatrész nincs.1.5 dci ben
-turbo
-kettőstömegű lendkerék
-nagynyomású befecskendező
mind zsebbenyúlós,cserébe a dízel kevesebbet fogyaszt.
Persze nem okoskodni akarok ennek ellenére nekem is van egy
1.9jtd doblom.


Nekem 1.5-os dci Dokkerem volt. Null kilóméterrel vettem át, 5 év alatt építőipari körülmények közt használtam, gyakran pályán teherrel padlógázzal. Semmi baja nem volt mikor kiszálltam belőle 174.000 km-rel később. Fogyasztás 150 feletti pálya tempónál érte csak el a 7 litert, egyébként 5 liter körül evett. Marha kényelmetlen autó annyi a bűne csak.

Szerző:  Free [ 2020.10.20. 21:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Viszont a benzines meg sokat eszik, 1.6-os hosszabb távon kövön 10 fölött, csak földúton használva 13 körül.
Én hosszabb távra csak Dízelt ajánlok belőle, és valószínűleg a kormánykapcsoló lesz a rákfenéje, mert nálunk meg a tompított világítás megy el néha ha indexelünk. :)

Szerző:  csjanszki [ 2020.10.20. 19:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Bár nekem nincs dusterom de egy barátom nemrégen vett.1.6 benzinest javallják abban ugye semmi időzített bomba alkatrész nincs.1.5 dci ben
-turbo
-kettőstömegű lendkerék
-nagynyomású befecskendező
mind zsebbenyúlós,cserébe a dízel kevesebbet fogyaszt.
Persze nem okoskodni akarok ennek ellenére nekem is van egy
1.9jtd doblom.

Szerző:  csoky [ 2020.10.20. 18:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Javaslom keress fel egy Duster csoportot a Facebukon. Az enyém 1.5 dci hossz úton 6 liter alatt, szaladgálva még 7.2 fölé nem ment. Nem vontatok vele,ahhoz van kis teher. Szervizigény eddig, 7 éves, 1 futómű állítás, a duda miatt kormánykapcsoló csere, és természetesen a kötelezők.
Olajcsere, szűrők cseréje, 120 ezernél vezérlés csere. Kb ennyi. Meg lehet csinosítgatni, ha van rá igényed.

Szerző:  Lisztes [ 2020.10.20. 17:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Mennyit vontathat egy Dister? Mennyit fogyaszt vegyesen vontatmány nélkül hétköznapi felhasználásában? És mennyire szerviz igényes? Megbízható?

Szerző:  Major László [ 2020.10.20. 07:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Nekem is 1,5dci 4x4 Duster van... ha nagyon kritikus az út minden kerékre teszek hóláncot, időnként a Jászsági talaj nagyon is vendégmarasztaló tud lenni...A futóimmal( Riki gyártmányúak direkt NB 18 méretéhez készültek) egyszerre 30db NB 18-as kaptárt tudunk nagyon kényelmesen vinni..én elégedett vagyok vele, általában 2 utánfutóval 2x-re 120 NB 18-as kaptárat tudunk fuvarozni, töredék költséggel, mintha teherautóval tennénk..este és kora reggel csinálunk 1-1 fuvart.. a pakolás megkezdésétől az elindulásig jó brigáddal,( 2x2fő+én) spaniferrel rögzítve 50perc ...a másik autó Toyota... 2-3 nagyon nagyon kritkius alkalmat kívéve, nem kelltt segíteni a Dustrenek..

Szerző:  csoky [ 2020.10.20. 04:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Nekem a Duster 4X4 nagyon bevált.

Szerző:  Mortimer [ 2020.10.17. 13:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Az nem, meg nincs is olyan kategória, amilyenre gondoltam.

Szerző:  Tükör [ 2020.10.17. 08:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Sajnos az gondolom nem terepes.

Szerző:  Mortimer [ 2020.10.17. 07:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Köszi Tükör. Ez a Duster még nagyon új. De látom, van a Loganból is pickup.

Szerző:  Tükör [ 2020.10.16. 14:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/ ... os_daciat/

Szerző:  Tükör [ 2020.10.16. 14:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/ ... ia_duster/

Szerző:  Tükör [ 2020.10.16. 14:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

https://www.autonavigator.hu/cikkek/mar ... uki-jimny/

Szerző:  Mortimer [ 2020.10.16. 12:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Nem kell nekem vérbeli terepjáró. Ahhoz kéne egy olajkút is :)

Szerző:  hgabor783 [ 2020.10.16. 07:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Mortimer!
Aro 320d. :D

Szerző:  Németh Lajos [ 2020.10.15. 19:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Mortimer írta:
Üdv.
Létezik olyan személyautó, ami pick-up (platós, nem dobozos), 2 személyes, és kapcsolható 4 kerék hajtása, és/vagy diffizárja van? Tehát nem terepjáróra, hanem olyasmire gondolok, mint a Skoda Felicia Pick Up, terepjáró képességgel.


A legtöbb pick-upnak van szimpla kabinos és un. club kabinos verziója is.
Előbbi 2 személyes, utóbbiban van valami nyomor ülés az első két, teljes értékű ülés mögött.
Az utakon kevés fut, mert a legtöbben a dupla kabinos verziót vásárolják.
Toyota Hilux, Mitsubishi L200, Isuzu D max.
Ezeket nagyjából ismerem, nekem is van, a cégnél is fut, meg a vadászismerősök között is.
Jó gumival elég jól elboldogulnak terepen, eléggé strapabíró jószágok. Bennük van a vas, meg a félmillió km élettartam.
Azt kell megjegyezni, hogy száraz országúton nem kapcsolunk 4 kerék hajtást, mert nincs differenciálmű a két tengely között.

Szerző:  Mortimer [ 2020.10.15. 13:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Nekem már az is elég lenne, amit leírtam.

Szerző:  Tekate [ 2020.10.15. 09:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Mortimer írta:
Üdv.
ami pick-up (platós, nem dobozos), 2 személyes, és kapcsolható 4 kerék hajtása, és/vagy diffizárja van?


Erre írtam, amit írtam.
A képen lévő nem ennek felel meg, pl. nem "platós".
Ugyanakkor terepjáró lehet bármi is, de az inkább, ami terepet képes járni.tehát minimum magas padlós, hogy ne akadjon el, és 4x4 meghajtású.

Szerző:  Mortimer [ 2020.10.15. 09:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Nem egészen. Ezt például terepjárónak mondanád?

Szerző:  Tekate [ 2020.10.15. 08:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Mortimer írta:
Tehát nem terepjáróra, hanem olyasmire gondolok, mint a Skoda Felicia Pick Up, terepjáró képességgel.

Ühüm. Azaz terepjáróra

Szerző:  Mortimer [ 2020.10.15. 07:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Üdv.
Létezik olyan személyautó, ami pick-up (platós, nem dobozos), 2 személyes, és kapcsolható 4 kerék hajtása, és/vagy diffizárja van? Tehát nem terepjáróra, hanem olyasmire gondolok, mint a Skoda Felicia Pick Up, terepjáró képességgel.

Szerző:  Fülemüle [ 2020.06.15. 17:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Én a Trabantot is méhészautóként használtam.

Szerző:  Bagira [ 2020.06.15. 07:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Üdvözlök mindenkit!
Egy kérdésem lenne. A pickup is használható méhészautóként?

Szerző:  Boaapci [ 2020.02.12. 21:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Sziasztok!
Juj, a Liblin...! :) Sok évet dolgoztam egy cégnél,ami mára meg is szünt és ott volt egy Lublin.Amolyan mindenes kisteher volt.Használtam én is évekig,de megmondom őszintén én féltem egy kicsit benne. A szerelőké volt,de volt benne még lakossági kommunális hulladék is beleöntve.Sokat könyörögtünk a főnöknek,hogy cseréljük már le,mert nem érdemes már rákölteni egy petákot se! Azt mondta,hogy amíg megy,addig marad. Sokat "nyüstöltük",de csak nem akart tönkremenni véglegesen.Nálam is csak az ékszíj szakadt el egyszer útközben.

Szóval,én is ajánlani tudom,ha nem kell az embernek minden extrával felszerelt csili-vili autó.

Szerző:  Pöte [ 2020.02.12. 20:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Jandácsik Attilának olyan GazEllája van amiben ez a motor van, sokt kínlódott a gyengesége miatt, de talált egy helyet ahol megcsippelték vagy állítottak a vezérlésen vagy valami ilyesmi és azóta rakéta.

Szerző:  molnarzoli75 [ 2020.02.12. 19:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Köszönöm! Annyiban változott a képlet, hogy nem kell megvnnem, elég ha fenntartom biztosítás, súlyadó, műszaki. Gondolkodom.

Szerző:  VéeL [ 2020.02.12. 16:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Idézet:
Van egy Daewoo Lubin platós a családban eladó. Érdeklődnék, hogy érdemes-e gondolkodnom rajta? Nincs hosszútávú vándorlás tervben, csak max 100 km, az is csak akácra. Milyen a megbízhatósága, alkatrész ellátottság, ár, stb.

Talán ez segít.
https://nepitelet.hu/autok/daewoo/lublin_1998/lengyel_szamar/

Szerző:  molnarzoli75 [ 2020.01.31. 11:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Sziasztok!

Van egy Daewoo Lubin platós a családban eladó. Érdeklődnék, hogy érdemes-e gondolkodnom rajta? Nincs hosszútávú vándorlás tervben, csak max 100 km, az is csak akácra. Milyen a megbízhatósága, alkatrész ellátottság, ár, stb.
Köszönöm!

Szerző:  Fülemüle [ 2019.06.02. 05:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Nem tudom a Navarra milyen választás lenne, de többször húztam ki már őket. Nekem Nissan NP300 van, kissé fapados, de jó gumival sokat tud. Speer difije van, ami terepen sokat jelent, nem túl igényes, bár az olajcseréket időben el kell végezni. 3 t vonóhorog van rajta, ami szerintem általában elég. 3 t futóval lehet rakodni, fér rá. Úgyhogy nekem bejött.

Szerző:  Bogaras [ 2019.05.03. 16:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Nem azt írtam hogy a Hiluxban az van, hanem hogy a Toyota francia motorjai. Hiluxot még nem láttam 1 millió kilométer garanciával. Ez a Proace európai motorjaira vonatkozik , mert a japán motorok nem felelnek meg az uniós előírásoknak így francia gyártású motorokat kapott Európában. A többi kontinensen továbbra is a japán motor dübörög bennük.

Szerző:  Bagira [ 2019.05.02. 08:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

https://www.autodoc.hu/info/d-4d
Ez van a Hilux-ban szerintem,nem Francia motor.A Nissan-ban van Francia motor.

Szerző:  Bagira [ 2019.05.02. 08:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

A Toyota Hilux-ban is Francia motor van?

Szerző:  Bogaras [ 2019.05.01. 18:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Nem tudom milyen a Navara motorja milyen, de a Toyota a francia motorjaira 1 millió kilométer garanciát vállal

Szerző:  Bagira [ 2019.04.27. 19:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Természetesen szállítani is szeretnék vele,utánfutóval.Látom,hogy a Toyota a legdrágább de annyival jobb mint a többi pick up?Vajon a Nissan Navara jó választás lenne?Olcsóbb mint a Hilux viszont a Francia motortól egy kicsit félek,mert hallottam már jót is rosszat is róla.

Szerző:  Fülemüle [ 2019.04.27. 18:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Attól függ milyen célod van vele. Csak kijárásra használod, vagy utánfutóval költözködni is akarsz? A régebbiek 1,5-2,0 t teherbirásuak, a fiatalabbak már 3t horoggal szerelhetőek. A Toyota nem olcsó kategória, de sok terepen megállja a helyét. A Nissan pickup vagy NP300-ról nagyon jó véleménnyel vagyok, használható, viszonylag jó fogyasztású gép. Itt az a lényeg egyszerű és strapabíró legyen. Ezek azok.

Szerző:  Bagira [ 2019.04.27. 17:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Tisztelt méhésztársak!
Egy ideje nézegetem a Pick Up-pokat,mert szeretnék venni egyet,használtan.Nekem a Toyota Hilux tetszik a legjobban.Azoknak a méhésztársaknak a véleményére vagyok kíváncsi,akiknek van tapasztalatuk terepen ezekkel az autókkal.Akinek több fajta Pick Up-pal is volt dolga,melyik felelt meg a legjobban a kihívásoknak?Értem itt az extrém terepet.Természetesen már rengeteg videót néztem de a tapasztalat biztosan más mint a bemutató filmeken.
Válaszokat előre is köszönöm.

Szerző:  balintlaci [ 2018.05.10. 21:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Igazából már az hogy konténerrel vándorlás az is szűkíti a lehetséges helyeket úgyhogy szárazon egyik helyünkkel se lenne gond. Leginkább az esőtől félek. Legalább egyszer minden éven belefutunk egy kiadós licspocsba és ennek azért nem elég egy 82-es MTZ ha elakad.

Szerző:  Tükör [ 2018.05.10. 05:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Attól függ milyen helyekre jársz, de ezt te tudod.
Sokan vándorolnak "csak" hátsó kerekessel. Én is jártam olyanokkal jó pár évig. A lehetőségeket mindenképpen szűkíti.

Szerző:  balintlaci [ 2018.05.09. 21:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Sziasztok!
A hatos, terepes IFA-t le szeretném cserélni csak difis 18 tonnás Mercire konténer alá. Aki szintén konténerezik és országúti autója van attól kérdezném jó alternatíva e vagy felejtsem el a csak hátsókerekest? Köszi a válaszokat előre is!

Szerző:  Honigman [ 2018.04.01. 13:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Az Iveco-n kívül a Renault-nak van ha jól emlékszem B-1000-es típusa 4x4 - ben, időnként feltűnik egy - egy a használtautón. Ezek egymillió forint alatt szoktak lenni. Szerkezetileg nem tudom milyenek, a motor Iveco az tuti jó. A Transporter-nek is van 4x4 - es változata de az alacsony hasmagasság miatt nem mondanám igazi terepjárónak. Ezenkívül talán Mercedes-ből akad néha egy-egy darab. Aztán marad az Uaz.

Ha terepjárónak vesz az ember, fontosabb a jó hajtáslánc mint a jó motor, mivel ezt olcsóbb javítani kompatibilis nem 4x4 - es testvéreivel. Bár az Iveco-nál ez sem teljesen igaz mivel a motorjában láncos a vezérlés.
Talán segítettem valamit.

Szerző:  D.istván [ 2018.04.01. 10:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Illetve kérdezném a kollégákat ,hogy ismer e-valamelyikőtök 3,5tonnás össztömegű ,olyan platós ,4x4 es,felezős kistehert,amelynek a platóhossza 3-3,5 méter közötti ,és a raksúlya 1,8 tonna körüli.?????(ilyen volt talán a régi 18 as Ducató) szóval a régi évjárat inkább előny számomra,mint hátrány!!Várom véleményeiteket!!

Szerző:  D.istván [ 2018.04.01. 10:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Honigman írta:
Sziasztok!
Én is végigjártam ezt az utat, nem hallgattam egy méhész kollégára aki megmondta a frankót. Kétszer örült az Aro-nak először amikor sikerült megvennie a 80-as években, másodszor pedig amikor elvitték a Románok!
Azért sok sikert kívánok hozzá!
Én Iveco daily 4x4 +futóval 72 félkeretessel vándorló, az árából 3 jó Aro-t lehetne kapni, mégsem cserélném vissza. Nekem nem fért bele az időmbe hogy méhek kezelése helyett autószereléssel töltsem az időm!
Mégegyszer sok sikert és kitartást kívánok hozzá!

Én is gondolkodom 4x4 es paltós kisteherben. Privátban tudnánk beszélni??Tel szám még jobb lenne!! Ivecó menet és egyéb tulajdonságai érdekelnének!! KÖSZI

Szerző:  Honigman [ 2018.04.01. 09:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Sziasztok!
Én is végigjártam ezt az utat, nem hallgattam egy méhész kollégára aki megmondta a frankót. Kétszer örült az Aro-nak először amikor sikerült megvennie a 80-as években, másodszor pedig amikor elvitték a Románok!
Azért sok sikert kívánok hozzá!
Én Iveco daily 4x4 +futóval 72 félkeretessel vándorló, az árából 3 jó Aro-t lehetne kapni, mégsem cserélném vissza. Nekem nem fért bele az időmbe hogy méhek kezelése helyett autószereléssel töltsem az időm!
Mégegyszer sok sikert és kitartást kívánok hozzá!

Szerző:  galamb386 [ 2018.03.20. 15:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Én rászántam kb 800 000,-Ft, saját magam szétszedtem összeraktam, és ha nem terhelve futóval nyomom neki a 100-at, akkor nincs igazán baja.
Ebben az összegben benne volt : műhelybérlés 200
autószerelő díja 60
4 gumi 160
a többiből a komplett autó fel lett újítva: motor (új hüvely, dugó, gyűrű, csapágy, stb) önindító, összes munkahenger fékbetéttel devanderrel, összes szilent, 4 lengéscsillapító, hátsó rugó, fülke külső festés, generátor, első hátsó futómű, akkumulátor meg egy csomó apróság.
A fékrásegítő vákumszivattyú 18 napnál többet nem bírt, de ha tudom, hogy kemény a fék akkor nincs baj, csak vizsgára kell bekötni a vákumot.
Tettem rá egy levehető első vonóhorgot, így ha futóval cik-cakkolni kell orral betolom, és már is nem annyira zavaró a kemény kormány. forduló köre 33 m, míg egy normál autóé kb 16m, merciké akár 8m is lehet. Szóval nem fordul.
Ha egyszer mindent megjavítasz rajta évekig nem lesz problémád csak azzal amihez nem nyúltál hozzá.
Nincs olyan, hogy húzni kelljen. Aro + futó 61 kaptár egyszerre.

Szerző:  berkesandor [ 2018.03.20. 13:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Nem volna rossz: áéöüóúőí

Szerző:  hgabor783 [ 2018.03.20. 13:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Dropo írta:
Sziasztok,
Használ még valaki Arot a méhészetében?
Méhész autó vásárlását tervezem. Egyáltalán érdemes ilyenem gondolkodni?
Vagy felejtős?


Szia!
Nekem arom van, volt. Hogy lesz e meg a jovoben a mostanin kivul azt meg nem tudom.
Volt egy igazan jo arom amit eladtam. Mar banom, csak akkor meg nem meheszkedtunk. Nagyon extrem korulmenyek kozott hasznaltuk extran megterhelve durva terepen rendszeresen. Sikloernyozeshez volt rendszeresitve. Volt hogy 18 fovel es az ernyokkel "vagtattunk" az Eged hegy csucsara. Soha semmi gond nem volt vele. Hatranyait felsorolnam. BUDOS csipos gazolajfust, baromira nehez kormanyzas, szuk es zajos utaster.
Talan ennyi. Most is van egy amit elkezdtem rendbehozni, ezt mar a mehecskekhez vettem. Sajnos nem talaltam meg eddig az ARO helyett jo altenativat, ami platos es 4x4 felezos lenne.
Par millio forintert biztos lenne mas is de csak azert hogy evente par alkalommal vigyem ide-oda a mehecskeket azert nem pihentetnek benne sok penzt.
Egy biztos, az Aroval bemegyek olyan terepre is ahova mar egy nagyobb erteku autoval 2x is meggondolnam. Az aro jellemzoen olcson javithato egyszeru igaslo, es mentes mindenfele ujkori huncutsagtol es computertol elektronikatol. Nekem helyes formavilagot idez vissza. Ha rendben van a gep akkor nem kell tobbet szerelgetni mint barmi mast. Ha egy romhalmazra teszel szert, akkor viszont kosd fel a gatyad!
Remelem kelloen el tudtalak bizonytalanitani?!
Udv gabor

Szerző:  Petro [ 2018.03.03. 14:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Méhész autó

Arra azért kíváncsi lennék, hány km-t bírna ki egy garnitúra gumi ezzel a kiegészítővel. Viszont cserébe elég gyorsan felszerelhető.
Van más hasonló megoldás is...https://www.youtube.com/watch?v=_hE2_T1yGuM

Oldal: 2 / 41 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/